Oferujemy usługi: regeneracja wiskozy Subaru, wzmocnienie, naprawa - wiskoza centralna lub tylna w autach marki Subaru Impreza, Forester, Legacy, Outback, XV, WRX 1999-2018 rok wraz ze skrzynią manualną 5MT lub 6MT (również DIESEL). Czas realizacji: 24-36 godzin od momentu otrzymania przesyłki lub dostarczenia wiskozy! Pracujemy również w weekendy!
Wiskoza Subaru objawy - jeżeli przednie lub tylne koła przeskakują przy skręcaniu po rozgrzaniu to jest to objaw zużytej centralnej i/lub tylnej wiskozy. Wiskoza potrafi całkowicie się blokować powodując szarpanie w napędzie lub stracić w pełni spięcie powodując uślizg pojedyńczego koła na jednej z osi.
Możliwość przerobienia fabrycznej centralnej lub tylnej wiskozy 4kgf na wersję 10kgf (2.5 razy mocniejsze spięcie) lub 20kgf (5 razy mocniejsze spięcie). Koszt regeneracji do wersji 4kgf - 420zł, koszt regeneracji i wzmocnienia do wersji 10 lub 20kgf - 500zł. Opcja 10kgf zalecana jest na asfalt, 20kgf zalecana na szutry lub śnieg.
W cenę wliczona jest wymiana zużytych płytek, sprężynek, uszczelniaczy na OEM Subaru. Nie stosujemy zamienników - części innych producentów. Otrzymujesz produkt najwyższej jakości! Uwaga - nie sprzedajemy części zamiennych!
Żywotność wiskozy po regeneracji nie zmienia się, mocniej spięta wiskoza szybciej reaguje i momentalnie się spina. Dając tym samym dużo trakcji i brak uślizgu kół. Ewentualna dopłata 150zł za dorabiany pierścień segera - fabryczny spiralny często wyskakuje lub nie nadaje się do ponownego montażu.
Dodatkowo oferuję również możliwość przerobienia fabrycznej wiskozy w tylnym dyfrze wyposażonym w VLSD, również w tym przypadku można ją zregenerować bądź przerobić na wersję 10kgf lub 20kgf.
Oferujemy również usługi związane ze szperami LSD: OEM Subaru R160 i R180 N Grupa, Kaaz, Cusco, Quaife - rewizja lub regeneracja szpery płytkowej. Naprawa pękniętej obudowy - spawanie, toczenie.
Możliwość regulacji szper płytkowych LSD - wzmocnienie, rozluźnienie, regeneracja. Wymiana łożysk, satelit. Koszt rewizji: 500zł, koszt regeneracji lub naprawy wyceniany indywidualnie.
W zależności od konstrukcji mogę w znaczący sposób zmieniać charakterystykę pracy LSD. Oferuję możliwość przerobienia, regeneracji szper na przednią oraz tylną oś. Zajmujemy się również naprawą DCCD Subaru 5MT i 6MT (aktywny centralny mechanizm różnicowy sterowany przez kierowcę), oferuję możliwość rewizji DCCD, sprawdzenia działania cewki - koszt 500zł lub ewentualnej regeneracji DCCD w tym wymiany wszystkich płytek zarówno w wersji 6 i 12 płytkowej, koszt 2000-2500zł. Wymiana cewki na wzmocnioną - koszt 1000-1500zł.
Zapraszam do skorzystania z fachowych usług! Chętnie również służę pomocą w doborze odpowiednich rozwiązań do potrzeb Klienta!
Lokalizacja: Polska, Adamowizna (pod Warszawą).
Prowadzimy usługi zarówno na miejscu jak i w formie wysyłkowej.
Dla zainteresowanych mogę polecić warsztaty w Warszawie i okolicach, które w kwocie około 400-500zł zdemontują szperę lub wiskozę z auta, dostarczą ją do mnie, a następnie zamontują z powrotem - w pełni profesjonalnie. Ewentualnie wiskozę lub szperę LSD można również wyciągnąć we własnym zakresie - zarówno ze skrzyni jak i tylnego dyfra.